• ساعت تماس: شنبه تاپنج‌شنبه 9 الی 20

  • شماره تلفن : 021-88684192, 09362105255

  • ایمیل: info@scalpiranian.com

هزینه اسکالپ در سال 1401 | قیمت تقریبی اسکالپ امسال | مرکز اسکالپ ایرانیان بروغنی

هزینه اسکالپ سر:

در این مقاله ما در ابتدا یه مقدمه خدمت شما عنوان میکنیم، سپس عوامل موثر بر هزینه اسکالپ را خدمتتان عنوان میکنیم، سپس قیمت های اسکالپ برای افرادی که کم پشتی دارند را خدمت شما عنوان میکنیم و سپس هزینه اسکالپ اسپرت را خدمت شما عنوان میکنیم و در نهایت با ذکر تعدادی مثال سعی میکنیم با ایجاد یک محیط تصویری درک بهتری از تعیین هزینه خود داشته باشید.

**هزینه اسکالپ اعلام شده مربوط مرکز اسکالپ ایرانیان -بروغنی می باشد**
مقدمه:
بعضی افراد در سنین مختلف ممکن است با روند ریزش مو به‌دلیل عوامل مختلفی از جمله داشتن زمینه ژنتیکی، مشکلات هورمونی، استرس، فشارهای ورحی و روانی و سایر موارد وربرو شوند. در اولین اقدام با مراجعه به پزشکین متخصص پوست و مو جهت جلوگیری و توقف ریزش مو درمان‌های مختلفی را انجام داده در نهایت با داشتن بانک موی مناسب سراغ کاشت مو رفته اما در نهایت ممکن است به نتیجه دلخواه نرسیده باشند در این زمان تکنیک اسکالپ سر بهترین وقطعی ترین درمان با نتیجه زودبازده از طریق کاشت رنگدانه‌های کاملا ارگانیک در لایه سطحی سر (اسکالپ)، سفیدی کف سر را به خوبی پوشش داده و موهای شخص را از لحاظ بصری با ظاهری کاملا طبیعی نشان میدهد که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. از دلایل اصلی محبوبیت این اسکالپ سر یا میکرواسکالپ، عدم نیاز به بیهوشی، هزینه پایین اسکالپ، نداشتن عوارض جانبی و ایجاد ظاهری کاملا طبیعی می باشد. رنگ انتخاب شده جهت انجام اسکالپ متناسب با رنگ ریشه مو شخص است ورنگ کردن موها برای خانم‌ها و آقایان بلامانع می باشد.
بعد از آشنایی شخص با تکنیک اسکالپ یا میکرواسکالپ مسئله حائز اهمیت اطلاع یافتن از هزینه‌ها و قیمت ها می‌باشد که در ادامه به طور دقیق و با جزییات به آن می‌پردازیم؛
انجام هرکاری هزینه خاص خود را به همراه دارد. در اسکالپ هم هزینه‌های مربوطه از انجام کار با به‌روزترین روش‌ها توسط متخصصین مجرب و حرفه‌ای گرفته تا مواد و وسایل استاندارد در جهت رساندن شخص به نتیجه دلخواه و مرکز تخصصی که کار در آن صورت میگیرد را شامل می‌شود اما از مهترین عوامل موثر در تعیین هزینه در مرکز اسکالپ ایرانیان – بروغنی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • رنگ مخصوص اسکالپ سر مورد استفاده

  • وسایل استریل و یکبار مصرف، کارتریج و دستگاه استاندارد

  • حجم ویا میزان کم‌پشتی قسمت‌هایی از سر

  • مدت زمان انجام کار

قیمت اسکالپ برای موهای کم پشت: 

در تعیین هزینه و قیمت اسکالپ، میزان کم‌پشتی موی مراجعه کنندگان بیشترین نقش را در تعیین قیمت نهایی اسکالپ دارد، به‌طوری که با افزایش سطح کم‌پشتی موی هزینه انجام کار به نسبت بیشتر شده که به تبع آن موجب افزایش مواد مصرفی وزمان انجام کار شده ودر نهایت افزایش هزینه میشود البته شایان ذکر است که هزینه‌ها از جلسه اول به جلسه دوم و سوم روند کاهشی داشته چرا که بیشترین درصد حجم کار در جلسه اول انجام شده بنابراین هزینه بیشتری هم نسبت به دیگر جلسات دارد. در ادامه با نشان دادن چند مثال، سعی می کنیم تا دید بهتری از هزینه اسکالپ را به شما نشان دهیم. 

جدول هزینه اسکالپ

قیمت اسکالپ اسپورت یا کامل:

در صورتی‌ که میزان کم‌پشتی از حد خفیف به سمت کم‌پشتی وسیع (آلوپسی) متمایل شود نیاز به انجام اسکالپ اسپورت است که متناسب با افزایش حجم کار هزینه بیشتری در اسکالپ به خود اختصاص داده است. امروزه اسکالپ اسپورت با ظاهری شبیه به فولیکول مویی کاملا شیک و طبیعی که روی سر با موهای شیو شده شخص ایجاد می‌کند طرفداران زیادی میان ورزشکاران، بازیگران و افراد مشهور پیدا کرده است.
هزینه اسکالپ اسپورت یا اسکالپ کامل بر اساس سیستم مقیاس Norwood دسته بندی می شود و در همه جای دنیا برای قیمت گذاری از این مقیاس استفاده می شود. در ابتدا ما عکسی از مقیاس نوروود را گذاشته و شما با توجه به این که در کدام دسته بندی قرار می گیرید می توانید از مطالب زیر قیمت اسکالپ خود را متوجه شوید.

تقسیم بندی سر بر اساس سیستم نوروود

جلسه اول: بسته به حجم میزان کم‌پشتی و طاسی هزینه اسکالپ اسپورت متغیر است اما بیشترین میزان درگیری کم‌پشتی یا طاسی در قسمت جلو تا پس سر است که هزینه آن مابین 2،800 تا 3،400 در جلسه اول متفاوت است (نورود 4a-5a) و در جلسات بعدی این هزینه کاهش می‌یابد. اگر شخصی علاوه بر روی سر دور سر هم درگیر کم‌پشتی شود به هزینه اسکالپ اسپورت افزوده می‌شود که هزینه آن از 2،300 تا 2،800 (نورود 6-7) متفاوت و متغیر است.
جلسه دوم و سوم: هزینه انجام اسکالپ در جلسه دوم چیزی بین 1.100 (یک میلیون و صد هزار تومان) تا 1.300 و برای جلسه سوم بسته به منطقه مورد نیاز زیر یک میلیون تومان می باشد

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

مرکز تخصصی اسکالپ و میکروپیگمنتیشن ایرانیان ارائه دهنده تخصصی‌ترین خدمات در زمینه های اسکالپ، میکروپیگمنتیشن و زیبایی در خدمت شماست

آدرس

سعادت آباد خ پنجم ساختمان ماکان ط5 واحد 9

021-88684192

info@scalpiranian.com

09125720237

شنبه تاپنجشنبه 9 صبح الی 20

Whatsapp Premium

Hi! Click one of our representatives below to chat on WhatsApp or send us email to mohamad.behravan@gmail.com

چت در واتس اپ
Close and go back to page