• ساعت تماس: شنبه تاپنج‌شنبه 9 الی 20

  • شماره تلفن : 021-88684192, 09362105255

  • ایمیل: info@scalpiranian.com

کاشت مو با سلولهای بنیادی در اسکالپ ایرانیان

 

در رابطه با کاشت مو با سلولهای بنیادی در اسکالپ ایرانیان چه میدانید؟ آیا می دانید که کاشت مو از طریق سلول های بنیادی به چه شکل است و چگونه انجام می شود؟در این مطلب که از سوی مرکز اسکالپ ایرانیان برای شما تهیه شده است، قصد بررسی کاشت مو با استفاده از سلول های بنیادی را داریم؛ به این منظور با ما همراه باشید.

از زمانی که روش کاشت مو در جهان به وجود آمده است، تحول عظیمی در علم پزشکی مربوط به خدمات مو به وجود آورده است.مزایا و ویژگی های این روش به گونه ای است که بسیاری از افراد تمایل به ترمیم موهای خود با استفاده از این روش هستند و علاوه بر آن پزشکان نیز این روش را به میزان زیادی توصیه می کنند.کاشت مو در سال های اخیر با روش های گوناگونی انجام می شود و روز به روز پیشرفت های بیشتری در آن صورت می گیرد که با این وجود به قابلیت های آن می افزاید.یکی از روش های جدید پیوند مو را می توان کاشت مو با سلولهای بنیادی نام برد که این روش در مرکز اسکالپ ایرانیان برای متقاضیان انجام می شود.

 

کاشت مو با سلولهای بنیادی در اسکالپ ایرانیان چگونه است؟

 

در روش کاشت مو با سلول های بنیادی همان طور که در نام ان مشخص است، از سلول های بنیادی استفاده می شود که این سلول ها تاثیر بسیار زیادی در ترمیم بافت های مختلف بدن از جمله موها دارند و به خوبی جایگزین سلول های آسیب دیده می شوند.

لازم به ذکر است که مزایای موجود در کاشت مو با سلول های بنیادی باعث شده است تا بسیاری از روش های پیوند مو منسوخ شوند و مورد استفاده قرار نگیرند.

 

 

کاشت مو با سلولهای بنیادی در اسکالپ ایرانیان برای چه کسانی مناسب است؟

 

استفاده از این روش کاشت مو که تاثیرات بسیار چشم گیری به همراه دارد، معمولا برای کسانی که به دلیل بروز مسائل ژنتیکی با ریزش مو مواجه شده اند و موهای خود را از دست داده اند، بسیار مناسب است و نتایج ایده آلی در بر دارد.

علاوه بر آن کسانی که به دلیل مسائل و مشکلات دیگر نیز دچار طاسی سر شده اند، امکان استفاده از این روش را خواهند داشت.

با این وجود بهتر است که برای مشخص شدن اینکه کاندید مناسبی برای این روش هستید یا نه با پزشک مشورت کنید تا بهترین روش برای ترمیم موی شما به کمک پزشک انتخاب شود.

 

مزایای کاشت مو با سلولهای بنیادی در اسکالپ ایرانیان:

 

تمامی کسانی که از این روش پیوند مو برای ترمیم موهای خود بهره ببرند، از مزیت های زیر بهره مند خواهند شد:

  • دریافت نتیجه کاملا طبیعی و موفقیت آمیز از کاشت مو
  • کاهش یافتن دوره نقاهت بعد از کاشت مو برای کسانی که از این روش استفاده می کنند
  • امکان استفاده از این روش برای بخش هایی از سر که دچار سوختگی شده است
  • عدم ایجاد زخم و جراحت بر روی سر در این روش
  • عدم وجود محدودیت جنسی و سنی برای استفاده از این روش ترمیم مو
  • کاهش عوارض ناشی از کاشت مو در روش سلول های بنیادی
  • و...

 

عوارض ناشی از کاشت مو با سلولهای بنیادی در اسکالپ ایرانیان:

کاشت مو به روش سلول های بنیادی مانند هر روش دیگری می تواند عوارضی را به همراه داشته باشد که مهم ترین عوارض آن از قبیل زیر هستند:

  • امکان بروز عفونت در محل برداشت و کاشت نمونه
  • امکان ایجاد اسکار در محل برداشت نمونه سلول بنیادی
  • امکان آسیب دیدن شریان های موجود در محل برداشت و کاشت نمونه

این عوارض ممکن است که در روش پیوند مو با سلول های بنیادی به وقوع بپیوندد اما مهارت و تجربه پزشک در کاهش این عوارض بسیار موثر است و ممکن است که همه دچار این عارضه ها نشوند.

 

کلام آخر:

کاشت مو با سلولهای بنیادی در اسکالپ ایرانیان برای شما عزیزانی که قصد ترمیم مو با بهترین روش ها را دارید، امکان پذیر است و می توانید برای ترمیم موهای خود با استفاده از این روش از مرکز اسکالپ ایرانیان و تخصص پزشکان با تجربه ما در این مجموعه بهره مند گردید.

به این منظور باید در ابتدا از طریق شماره تماس های موجود در وب سایت با کلینیک تماس بگیرید و برای دریافت نوبت ویزیت اقدام کنید. در روز تعیین شده برای شما باید به کلینیک مراجعه کنید و توسط متخصص بررسی شوید تا روز مشخص برای ترمیم موی شما اعلام گردد و مراحل مورد نظر انجام شوند.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

مرکز تخصصی اسکالپ و میکروپیگمنتیشن ایرانیان ارائه دهنده تخصصی‌ترین خدمات در زمینه های اسکالپ، میکروپیگمنتیشن و زیبایی در خدمت شماست

آدرس

سعادت آباد خ پنجم ساختمان ماکان ط5 واحد 9

021-88684192

info@scalpiranian.com

09125720237

شنبه تاپنجشنبه 9 صبح الی 20

Whatsapp Premium

Hi! Click one of our representatives below to chat on WhatsApp or send us email to mohamad.behravan@gmail.com

چت در واتس اپ
Close and go back to page