• ساعت تماس: شنبه تاپنج‌شنبه 9 الی 20

  • شماره تلفن : 021-88684192, 09362105255

  • ایمیل: info@scalpiranian.com

مزایا و معایب خط چشم دائم

 

برای تمامی بانوان کسب اطلاع از این موضوع حائز اهمیت است که مزایا و معایب خط چشم دائمچیست؟ به همین دلیل در اسکالپ ایرانیان میخواهیم این موارد را باهم بررسی کنیم.خط چشم یکی از مهم ترین بخش های آرایش برای بانوان است که تاثیر زیادی در زیبایی و حالت چشم خواهد داشت. اما همه بانوان طرز کشیدن خط چشم را بلد نیستند و نمی توانند برای خود خط چشم بکشند.خط چشم دائم راهکاری است که این مشکل را برای بانوان برطرف می کند و به انها در این زمینه کمک می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

خط چشم دائم چیست؟

 

خط چشم دائم که به آن میکروپیگمنتیشن خط چشم نیز گفته می شود به وسیله دستگاه تاتو انجام می شود. در این روش اپراتور تحت بی حسی موضعی و با استفاده از دستگاه پن مخصوص این کار خط چشم را برای متقاضی می کشد.به عبارت دیگر با استفاده از دستگاه پن رنگدانه های میکروپیگمنتیشن به لایه میانی پلک وارد می شوند و خط چشم دائمی را تشکیل می دهند.

 

مزایا و معایب خط چشم دائم چیست؟

 

استفاده از روش دائمی خط چشم همراه با مزایا و معایبی است که مزیت ها و معایب آن را می توان از قبیل زیر نام برد:عدم نیاز به خط چشم موقت پس از انجام آن:

استفاده از خط چشم دائمی به گونه ای است که پس از انجام آن دیگر نیازی به خط چشم موقت نیست و بانوانی که از این روش استفاده کرده باشند نیازی به صرف وقت برای کشیدن خط چشم موقت نخواهند داشت و شرایط بسیار راحت و بهتری را تجربه می کنند.

 

دائمی بودن خط چشم:

 

خط چشم دائم همان طور که از نام آن پیداست یک روش کاملا دائمی است که با شست و شو از بین نمی رود و پاک نمی شود و به همین دلیل دائما و در هر ساعت از شبانه روز می توان آن را بر روی چهره داشت.

 

ماندگاری طولانی مدت:

 

خط چشم دائمی با اینکه یک روش دائمی محسوب نمی شود و تا پایان عمر باقی نمی ماند، اما از ماندگاری طولانی مدتی برخوردار است و پس از به کار بردن آن می توان تا چند سال از نتایج حاصل از خط چشم بهره برد. پس از پاک شدن خط چشم نیز می توان برای ترمیم آن اقدام کرد.

 

هزینه کم:

 

برای اینکه از روش خط چشم دائمی استفاده کرد، نیازی به صرف هزینه کمی است که از این جهت کسانی که بخواهند از خط چشم دائمی استفاده کنند، تحت فشار مالی قرار نمی گیرند.

حتی می توان گفت که استفاده از این روش در مقایسه با اینکه دائما خط چشم خریداری کنید و از آن استفاده نمایید هم هزینه کمتری دارد.

 

مرتب و زیبا بودن همیشگی چشم و چهره:

 

با استفاده از خط چشم دائمی می توانید همیشه چهره مرتب و زیبایی داشته باشید و آرایش چشم خود را حفظ کنید. اهمیت این موضوع برای کسانی که چشم بدون آرایش را نمی پسندند بسیار بیشتر است.

 

نیاز به تخصص و مهارت زیاد:

 

از جمله معایب خط چشم دائم این است که برای انجام آن باید فردی که این کار را انجام می دهد از تخصص و تجربه کافی برخوردار باشد زیرا کوچک ترین اشتباهی در این روش می توانند به چشم متقاضی آسیب برساند و خطراتی را برای او به همراه داشته باشد. از این جهت لازم است تا کسی که این کار را برای دیگران انجام می دهد، حتما تخصص و مهارت کافی داشته باشد.

 

عدم امکان تغییر حالت خط چشم:

 

کسانی که از خط چشم دائمی استفاده می کنند، امکان تغییر دادن حالت چشم خود را ندارند و نمی توانند مدل خط چشم را تغییر دهند بلکه باید دائما چشم های خود را با یک مدل خط چشم آرایش نمایند.

در نتیجه نبودن امکان تغییر حالت خط چشم و ایجاد تنوع می تواند در گروه معایب این روش برای کسانی که به تنوع خط چشم اهمیت می دهند، محسوب شود.

کلام پایانی:

تمامی کسانی که قصد دارند از خط چشم دائم استفاده کنند، باید حتما پیش از انجام این روش مزایا و معایب خط چشم دائم  را بدانند و با اگاهی کامل از این روش استفاده کنند. در غیر این صورت ممکن است که از نتیجه کار رضایت نداشته باشند و از انجایی که ماندگاری این روش طولانی است، این دسته از عزیزان برای خط چشم نمی توانند به حالت قبلی خود بازگردند.

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

مرکز تخصصی اسکالپ و میکروپیگمنتیشن ایرانیان ارائه دهنده تخصصی‌ترین خدمات در زمینه های اسکالپ، میکروپیگمنتیشن و زیبایی در خدمت شماست

آدرس

سعادت آباد خ پنجم ساختمان ماکان ط5 واحد 9

021-88684192

info@scalpiranian.com

09125720237

شنبه تاپنجشنبه 9 صبح الی 20

Whatsapp Premium

Hi! Click one of our representatives below to chat on WhatsApp or send us email to mohamad.behravan@gmail.com

چت در واتس اپ
Close and go back to page