• ساعت تماس: شنبه تاپنج‌شنبه 9 الی 20

  • شماره تلفن : 021-88684192, 09362105255

  • ایمیل: info@scalpiranian.com

مزایا و معایب میکرواسکالپ

 مزایا، معایب و عوارض جانبی میکرواسکالپ سر؛ دلیل انجام میکرواسکالپ

میکرواسکلپ سر چیست: 

میکرواسکالپ (اسکالپ سر، هاشور کف سر) یک درمان مؤثر برای مردان و زنان ای است که دار کم‌پشتی مو، ریزش مو می باشد و اساسا این کار یک نوع میکروپیگمنتیشن پزشکی (تاتو پزشکی) برای درمان می باشد. این درمان میتواند برای محافظت از موهای شما و یا پوشاندن موهای ریخته شده، شوره سر، تغییر بافت مو از ضخیم به موی مناسب و سایر بیماری مو کارآمد باشد. این روش یک جایگزین برای روشهای  سنتی ترمیم مو است و اساسا روند این درمان تغییر در ظاهر پوست سر شماست. این روش بصورت فزاینده ای برای کسانی که در مرحله شدید ریزش مو هستند، بصورت گسترده ای طاس (کل) هستند، یا بصورت موضعی دچار کچلی و یا طاسی شده اند(ریزش موی سکه ای) مناسب می باشد. میکروپیگمنتیشن مو می تواند خط محو شده مو در تاج سر یا جلوی سر، موهای باقیمانده، ریزش مو یا بیماری های پوستی را حفظ و بهبود نماید. ریزش مو یک تهدید جدی است که میتواند بر روی زنان و مردان در هر سنی تاثیر منفی بگذارد. روش نمیکرواسکالپ یا هاشور کف سر یک روش بسار کارآمد است و بسیاری از مردم دنیا آن را به عنوان "افزایش ناگهانی موی سر" نامیدند.

دلایل انجام میکرواسکالپ:

همانطور که میدانیم، میکروپیگمنتیشن موی سر یک راه حل برای ترمیم و رفع کم پشتی مو می باشد. این کار یک فرآیند تاتو پزشکی بر روی پوست سر است. همنین یک راه حل استثنایی برای مردان و زنانی که موهای خود را از دست می دهند. همچنین رنگدانه های میکروپیگمنتیشن با ظرافت می توانند جای زخم های سر (بخیه، جای زخم کاشت مو ، شکستگی و ....)  و لکه های طاسی و کچلی را بپوشانند و به همین دلایل توضیحات زیر جهت انجام این فرایند آورده شده است:

  1. ظاهری آراسته و زیبا :
    میکرواسکالپ سر فقط درمان نیست بلکه یک روند مطابق با مد روز دنیا (Fashion Trend) برای کسانی است که از ریزش مو رنج می برند. این کار به شما سیمای خوش و زیبا (Stylish (می دهد و افراد با سنین بالا را جوانتر نشان میدهد.

  2. برآمدن از عهده هزینه ها و قیمت آن: در حال حاضر میکرواسکالپ سر یا میکروپیگمنتیشن سر یک درمان مقرون به صرفه است و با توجه به مقایسه آن با هزینه های کاشت مو و مراقبت های بعد از آن، ریسک عدم موفقیت کاشت مو و ...بسیار به صرفه تر هم می شود. مقایسه با کاشت مو در مقاله ای دیگر از میکرواسکالپ ایرانیان آورده شده است. اما در این فرایند، شما فقط نیاز به داشتن کرم های ضد آفتاب، مرطوب کننده ها، کیت های اصلاح، حفاظت از UV و غیره برای حفظ پوست سر خود می باشید.

  3. استرس فیزیکی: استرس محرک ریزش مو است. بسیاری از مردم قربانیان استرس های فیزیکی می باشند و این تنها و مهمترین دلیل ریزش موی آن ها است و این دلیلی است که اغلب افراد استرسی ظاهر مناسبی ندارند. در این موارد میکروپیگمنتیشن موی سر یا اسکالپ سر تنها راه حل موجود برای آن ها می باشد.

  4. ظاهری طبیعی: میکرواسکالپ سر به دلیل اینکه توانایی پوشاندن جای زخم، سوختگی و علائم مادرزادی را دارد می تواند به شما ظاهری طبیعی بدهد.

  5. بازیابی خط موی جلوی سر: با توجه به اینکه میکرواسکالپ یک درمان موثر است می تواند خطوط مرزی مو را در سرهای کاملا کچل یا کچلی وضعی ایجاد نماید.

  6. مناسب برای همه نوع پوست ها و همه رنگ های مو: میکروپیگمنتیشن برای همه افراد با هر رنگ و جنس پوست و مویی مناسب می باشد.

عوارض جانبی میکرواسکالپ سر:

برخلاف برندهای دیگر در ایران که تنها از مزایای میکرواسکالپ می گویند، مرکز میکرواسکالپ ایرانیان مفتخر است با صداقت با شما سخن گفته و از مضرات، معایب و مشکلات میکرواسکالپ هم مطرح نماید تا افرادی(هرند کم و انگشت شمار) که این فرآیند را برای خود مناسب نمی بینند از انجام آن اجتناب کنند.

میکرواسکالپ مانند همه ی فرایندها دارای مزایا و معایب می باشد. بسیاری از مردم از سوی پزشکان و متخصصین پوست برای درمان ریزش مو و ترمیم و رفع کم پشتی مو به انجام این کار ترغیب می شوند اما چیزی که مانع آن است، برخی از مواد شیمیایی یا فلزاتی است که به آنها آلرژی دارند.

  1. واکنش های آلرژیک: اگر شما به رنگدانه ها، جوهر ها حساسیت خاصی دارید بهتر است که روش های دیگر را انتخاب کنید. زیرا بسیاری از مراکز ممکن است از رنگ های متفرقه و انواع رنگ های تاتو غیر پزشکی که دارای مواد شیمیایی و فلزات سنگین هستند استفاده کنند که پوست سر شما به آنها حساسیت داشته باشد. لازم به ذکر است که مرکز میکرواسکالپ ایرانیان با استفاده از رنگ های آلمانی و آمریکایی که بهترین رنگ های موجود در دنیا هستند این کار را انجام می دهد و این رنگ های مورد استفاده از پایه ذغال تهیه شده اند( Soft Coal ) و هیچگونه فلزات و مواد شیمیایی در آن ها بکار نرفته است (لازم به ذکر است که قیمت تهیه این رنگ ها حدود 10 برابر رنگ های موجود در بازار ایران است).

  2. شرایط غیر بهداشتی: یکی از عوارض جانبی می تواند عفونت در کف سر باشد و تنها علت آن مراقبت غیر بهداشتی می باشد. پس برای جلوگیری از عفونت نیاز است تا بیمار مراقبت های بهداشتی مناسب را برای چند روز اول انجام دهد. یکی دیگر از نکات مهم این است که مردم عزیز برای انجام میکرواسکالپ از رفتن به آرایشگاه ها و مکان های غیر بهداشتی بپرهیزند.

  3. اختلاف رنگ: نتایج حاصله از میکرو اسکالپ در صورت ناوارد بودن پروایدر یا تکنیسین و یا استفاده از مواد و تجهیزات بی کیفیت نامطلوب خواهد بود. رنگ های مورد استفاده باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشند.

  4. تخصص کافی تکنیسین: کسی که عمل میکرواسکالپ سر را انجام میدهد باید از تخصص کافی برخوردار باشد زیرا که یک پروایدر خوب نحوه کار با سوزنها و سایر امکانات را به خوبی بلد است.

  5. ظاهر طولانی مدت ایجاد نکنید: در توضیح این مطلب باید گفت که دوام و ماندگاری میکرو اسکالپ حدود 4 سال است و گول افراد و موسساتی که میگویند این کار دابمی است را نخورید. اولا اینکه آن ها ممکن است برای جلب مشتری دروغ بگویند و ثانیا اینکه رنگ های طبیعی و ارگانیک (که در مرکز اسکالپ ایرانیان استفاده می شود) توسط بدن قابل دفع بوده و بعد از چند سال از طریق سیستم بدن دفع می شوند؛ درحالیکه برخی رنگ ها دارای فلزات سنگین مانند سرب می باشند که برای سلامتی بسیار مفید بوده و توسط بدن قابل دفع نمی باشند و ماندگاری بیشتری خواهند داشت.

 

متخصص میکروپیگمنتیشن و میکرواسکالپ‌ سر(هاشور کف سر) 
مرکز میکرواسکالپ_بروغنی... تهران، سعادت آباد،زیر نظر پزشک tel: 09362105255

مرکزمیکرواسکالپ ایرانیان_ بروغنی 
مرکز تخصصی میکرواسکالپ و میکروپیگمنتیشن ایرانیان­_ با مدیریت سرکار خانم بروغنی - مبدع و تنها ارائه دهنده تکنیک سایه روشن و ایجاد فضای سه بعدی (Point To Point) در میکرواسکالپ در ایران - دارای گواهی نامه بین المللی آمیا آلمان - به همراه کادری مجرب و تحت نظر پزشک و مشاوره رایگان -مدرس و متخصص در زمینه میکرواسکالپ -میکرواسکالپ سر -میکروپیگمنتیشن -تاتوی پرشکی 


نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

مرکز تخصصی اسکالپ و میکروپیگمنتیشن ایرانیان ارائه دهنده تخصصی‌ترین خدمات در زمینه های اسکالپ، میکروپیگمنتیشن و زیبایی در خدمت شماست

آدرس

سعادت آباد خ پنجم ساختمان ماکان ط5 واحد 9

021-88684192

info@scalpiranian.com

09125720237

شنبه تاپنجشنبه 9 صبح الی 20

Whatsapp Premium

Hi! Click one of our representatives below to chat on WhatsApp or send us email to mohamad.behravan@gmail.com

چت در واتس اپ
Close and go back to page