• ساعت تماس: شنبه تاپنج‌شنبه 9 الی 20

  • شماره تلفن : 021-88684192, 09362105255

  • ایمیل: info@scalpiranian.com

میکروپیگمنتیشن چیست؟عوارض این روش چیست؟

احتمالا شما هم تا به حال کسانی را دیده اید که ابرو و یا قسمت های دیگری از بدن و یا صورت آنها تتو داشته باشد.در سالهای قبل تنو هایی که بر روی ابرو و صورت انجام می شدند از فاصله زیاد هم خودشان را نشان می دادند اما در حال حاضر روش هایی برای تتو ابرو و سایر اجزای صورت وجود دارد که باعث زیباتر شدن فرم ابرو و از بین بردن نقص های آن می شود که به آن میکروپیگمنتیشن می گویند.در ادامه مقاله شما را با این روش مزایا و معایب آن آشنا خواهیم کرد.

 میکروپیگمنتیشن چیست؟

میکروپیگمنتیشن یک روش شبیه به تتو و لی کمی تهاجمی تر است که با رنگ ها معدنی و بدون حساسیت انجام می شود.در این روش این رنگ ها به لایه ای پوست تزریق می شود و آسیبی به دیگر ساختار پوست وارد نمی کند.اگر در قسمتی از ابرو و یا ریش خود دچار کم مویی هستید و یا قرینه ای که مد نظر شماست را ندارید می توانید از این روش برای قرینه سازی استفاده کنید.

کاربرد میکروپیگمنتیشن چیست؟

همان طور که در بالا هم اشاره کردیم این روش نقص هایی که در مدل ابروهای شما وجود دارد را برطرف می کند.اگر شما لب های رنگ پریده  ای دارید می توانید با استفاده از این روش استفاده کنید و با استفاده از رنگ هایی که به لب شما تزریق می شود به حالت و رنگ مورد نظر خود دست پیدا کنید.از این روش می توان برای کشیدن یک خط چشم زیبا در بن مژه هم استفاده کرد.

دستگاه میکروپیگمنتیشن

کیفیت میکروپیگمنت و کاری که روی پوست انجام می شود به کیفیت دستگاه و رنگ استفاده شده در آن بستگی دارد.اگر دستگاه کاربر و یا پیگمنتر وزن کمتری داشته باشد و ظریفتر باشد می تواند به او کمک کند تا کاری که انجام می دهد نیز ظریفتر و زیبا تر باشد.میزان سرعت و قدرت نفوذ سوزن ها بر پوست نیز می تواند روی کار پیگمنتر و ماندگاری کا او تاثیر مستقیم می گذارد.

مزایای  استفاده میکروپیگمنتیشن چیست؟

  • یکی از اصلی ترین مزایای این روش این است که پزشکان رنگی را شبیه به رنگ  پوست خود فرد تهیه می کنند و رای جای سوختگی و از طریق این روش جای اسکار و سوختگی را می پوشانند.میکروپیگمنتیشن صورت یا تاتو صورت آرایش دائم هم گفته می شود.
  • استفاده از این روش ها این امکان را به شما می دهد تا همیشه زیبا و آراسته باشید و در هر ساعتی از شبانه روز صورت آرایش کرده و تمیزی داشته باشید.
  • اگر ابروهای نازکی دارید و میخواهید ابروهای شما پرتر به نظر بیاید و یا ینکه ابرهای شما با یکدیگر قرینه نیستند با استفاده از این روش می توانید به راحتی قسمت های خالی ابرو خود را پر کنید و آن را قرینه کنید.
  • برای لب های رنگ پریده و یا نازک نیز می توان با استفاده از این روش یک رژ با رنگدانه مورد نظر را تزریق کرد.
  • اگر وقت آرایش را ندارید و یا به وسایل آرایشی حساسیت دارید این روش ها می توانند یک راه  حل برای شما باشد.
  • ی

معایب استفاده میکروپیگمنتیشن چیست؟

  • از بزرگترین عوارض استفاده از میکروپیگمنت در یک جای نا مطمئن خطر ابتلا به بیماری هایی مانند ایدز،هپاتیت خواهد بود.
  • اگر در یک مکان بهداشتی و تحت نظر افراد متخصص اقدام به انجام میکروپیگمنت کنید هیچ مشکلی بعد از انجام آن نخواهید داشت و اغلب مشکلات به وجود آمده بعد از انجام این روش مربوط به عدم رعایت بهداشت در حین کار و یا بعد از انجام کار و توسط خود فرد رخ می دهد مانند حساسیت های پوستی .
  • یکی دیگر از معایب این روش این است که بعد گذشت زمان رنگدانه ها از بین می روند و یا کمرنگ می شوند و به ترمیم دوباره آن نیاز است.

کلام آخر 

اگر احساس می کنید که به عمل های جراحی احتیاج دارید قبل از هرگونه تصمیمی خوب فکر کنید و تحقیقات لازم را انجام دهید و با یک پزشک متخصص در زمینه مورد نظر مشورت کنید و در صورت تایید اقدام به عمل جراحی کنید.زیرا گاهی افراد از لحاظ جسمانی و پزشکی نیاز به عمل جراحی ندارند و فقط دچار وسواس شده اند.بعد از تصمیم گیری حتما در یک محیط مناسب و مطمئن مانند بیمارستان و یا کلینیک ها و تحت نظر پزشک متخصص این کار را انجام دهید.

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

مرکز تخصصی اسکالپ و میکروپیگمنتیشن ایرانیان ارائه دهنده تخصصی‌ترین خدمات در زمینه های اسکالپ، میکروپیگمنتیشن و زیبایی در خدمت شماست

آدرس

سعادت آباد خ پنجم ساختمان ماکان ط5 واحد 9

021-88684192

info@scalpiranian.com

09125720237

شنبه تاپنجشنبه 9 صبح الی 20

Whatsapp Premium

Hi! Click one of our representatives below to chat on WhatsApp or send us email to mohamad.behravan@gmail.com

چت در واتس اپ
Close and go back to page