• ساعت تماس: شنبه تاپنج‌شنبه 9 الی 20

  • شماره تلفن : 021-88684192, 09362105255

  • ایمیل: info@scalpiranian.com

عوارض میکروپیگمنتیشن خط چشم

 

اگر شما هم جزء آن دسته بانوانی هستید که مایلند یک خط چشم دائمی و همیشگی داشته باشند بنابراین تاتو خط چشم می تواند یک روش مناسب و کاربردی برایتان باشد! میکروپیگمنتیشن خط چشم یا همان تاتو به زیبا تر شدن حالت چشمان، پر پشت نشان دادن مژه ها و به طور کلی به زیبایی تان کمک بسیار زیادی می کند. منتها این کار هم مانند بسیاری از تاتو های دیگر نیازمند دقت و کسب اطلاعات مناسب و کافی است. چرا که ممکن است عوارضی داشته باشد. در این مقاله در رابطه با عوارض میکروپیگمنتیشن خط چشم صحبت می شود. با ما تا انتهای همراه باشید!

عوارض میکروپیگمنتیشن خط چشم

میکروپیگمنتیشن خط چشم

پیش از آنکه بخواهیم با عوارض تاتو یا میکروپیگمنتیشن خط چشم آشنا شویم  می توانیدهمه چیز درباره میکروپیگمنتیشن دراسکالپ ایرانیان را بخوانید .در ابتدا بهتر است  از فرایند آن اطلاعات مناسبی داشته باشیم. میکروپیگمنتیشن خط چشم یا تاتو چشم یکی از روش هایی است که برای ایجاد  خط چشم دائمی برای خانم های عزیز استفاده می شود. در این فرایند ابتدا اطراف چشم را کاملا استریل می کنند، سپس به مدت 30 دقیقه ناحیه ای که قرار است خط چشم تاتو شود بی حس می شود و بعد از آن تاتو انجام می شود. تاتو یا میکروپیگمنتیشن خط چشم بیشتر برای افرادی کاربرد دارد که خیلی فرصت دارند که بخواهند هر روز آرایش کنند و به خود برسند. به همین منظور مایل هستند که یک خط چشم دائمی برای خود داشته باشند. هرچند که این روش برای افرادی که میخواهند در آرایش چشمان خود تغییر و تنوع ایجاد کنند خیلی مناسب نیست. منتها می تواند برای کسانی که شاغل هستند یا وقت کمی دارند تا به خود آرایی بپردازند کاربردی باشد.

عوارض میکروپیگمنتیشن خط چشم

مانند هر نوع تاتو و عملیات آرایشی و زیبایی چشم، میکروپیگمنتیشن خط چشم نیز عوارضی دارد. برای مثال افتادگی پلک ها، افتادگی چشم، ماندن جای زخم در جای تاتو چشم و... جزء عوارض میکروپیگمنتیشن خط چشم هستند.

عوارض خط چشم دائمی چیست؟!

 

عوارض خط چشم دائمی در افراد مختلف کاملا متفاوت است. بدن برخی از افراد با نشان دادن آلرژی های مختلف این عوارض و واکنش را نشان می دهد. برای برخی با ریزش مو، مژه، ابرو و.‌.. نیز این عوارض مشهود هستند‌. از طرفی اگر بخواهید این تاتو یا میکروپیگمنتیشن را در محیط های آلوده و نامناسب انجام دهید احتمال دارد که بدنتان زخم شود و عفونت های مختلفی وارد بدن شوند‌. از طرفی ممکن است برای برخی افراد ناراحتی های مختلفی به عنوان عوارض تاتو خط چشم اتفاق بیفتد. برای مثال ممکن است کهیر، ناراحتی های پوستی، تار شدن دید چشم، اشک ریختن از چشم ها و مواردی از این دست برایتان رخ دهد. البته توجه داشته باشید که معمولا این موارد اگر به عنوان حساسیت رخ دهد علائم پس از ۲_۳ روز از بین خواهند رفت. اما اگر این روند ادامه داشته باشد باید با پزشک مربوطه مشورت کرده و برای درمان علائم اقدام کنید.

عوارض میکروپیگمنتیشن خط چشم

تاتو خط چشم (بن مژه) چیست؟!

 

یکی از معمول ترین انواع تاتو، تاتو خط چشم یا بن مژه نام دارد. در این روش تاتو خط چشم، با یک سوزن نازک، خط هایی ظریف را در کنار مژه ها و برای خط چشم شما ایجاد می کنند. این روش کمک می کند که مژه های شما پُر تر و زيباتر نشان داده شوند. این روش می تواند به عنوان جایگزین روش تاتو خط چشم استفاده شود‌. جالب است بدانید که استفاده از این روش می تواند برای شما بسیار کاربردی و ماهرانه باشد! چرا که این نوع خط چشم کاملا نسبت به آب و شست و شو مقاوم است و اصلا پاک نشده و حتی به مرور زمان کمرنگ نخواهد شد!  البته بسته به نوع چهره ی افراد، سلایق و علاقه ای که به استفاده از مواد و لوازم آرایش دارند استفاده از نوع خط چشم هم می تواند متفاوت باشد!

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

مرکز تخصصی اسکالپ و میکروپیگمنتیشن ایرانیان ارائه دهنده تخصصی‌ترین خدمات در زمینه های اسکالپ، میکروپیگمنتیشن و زیبایی در خدمت شماست

آدرس

سعادت آباد خ پنجم ساختمان ماکان ط5 واحد 9

021-88684192

info@scalpiranian.com

09125720237

شنبه تاپنجشنبه 9 صبح الی 20

Whatsapp Premium

Hi! Click one of our representatives below to chat on WhatsApp or send us email to mohamad.behravan@gmail.com

چت در واتس اپ
Close and go back to page