• ساعت تماس: شنبه تاپنج‌شنبه 9 الی 20

  • شماره تلفن : 021-88684192, 09362105255

  • ایمیل: info@scalpiranian.com

بهترین مرکز اسکالپ سر در تهران کدام است؟ شرایط انجام اسکالپ سر در تهران چیست؟

اگر شما هم جزو افرادی هستید که قسمتی از موهای خود را از دست داده اید و یا کم پشت شده است و به دنبال راه هایی برای از بین بردن این طاسی و کم پشتی هستید می توانید به جای استفاده از روش های تهاجمی و خطرناک مانند جراحی ها کاشت مو و غیره از روش اسکالپ سر استفاده کنید.

اگر به دنبال اسکالپ سر در تهران هستید این مقاله را مطالعه کنید. در ادامه این مقاله این روش را معرفی و مزایای آن و این که این روش برای چه افرادی مناسب است را بیان خواهیم کرد پس تا انتهای مطالعه بفرمایید.

بهترین مرکز اسکالپ سر در تهران د رکجاست ؟

اسکالپ سر برای چه کسانی مناسب است؟اسکالپ کردن کف سر برای کسانی که موهای کم پشت دارند و یا طاسی در قسمت و یا همه سر هستند و یا کسانی به دلیل بیماری و یا سوختگی قسمتی از موی سر و یا ابرو خود را از دست داده اند و یا در پوست خود دچار مشکل شده اند بسیار مناسب می باشد.با استفاده از اسکالپ و یک رنگ نزدیک به رنگ پوست شما اسکالپ انجام می شود و نقاط ضعف در پوست پوشانده می شود.

از این روش می توانید برای زیباتر کردن صورت خود نیز استفاده کنید.این روش برای قرینه سازی ابرو،از بین بردن فضای خالی ابرو،از بین بردن رنگ پریدگی در لب ها نیز استفاده کرد.اگر لب های رنگ پریده دارید می تواند با تزریق رنگی نزدیک به رنگ لب این رنگ پریدگی را از بین ببرید.برای آموزش اسکالپ سر کلیک نمایید.

عوارض استفاده از اسکالپ سر 

اگر اسکالپ در یک محیط بهداشتی و تحت نظر یک دکتر انجام شود احتمال بروز مشکل در زمان انجام اسکالپ سر بسیار کم خواهد بود و اگر بعد از انجام این کار نیز مراقبت های بهداشتی توسط خود فرد در منزل انجام شود احتمال ایجاد عفونت در جای تزریق و مشکلات بعد از اسکالپ سر به صفر خواهد. رسید.شما بعد از اسکالپ سر تا 3 روز نباید حمام و یا استخر بروید و یا از شامپو استفاده کنید ولی بعد از 3 روز مانعی نخواهد داشت.

یکی از مراکز اسکالپ سر در تهران که می تواند در یک محیط بهداشتی کار اسکالپ را انجام دهد کلینیک ایرانیان می باشد.

مزایای استفاده از اسکالپ سر

  • این روش یک روش دائمی نیست اما ماندگاری به نسبت بالایی دارد و اگر از نتیجه کار راضی نباشید بعد از مدتی که زمان ترمیم می رسد ترمیم را انجام ندهید. در عرض 4 سال اسکالپ به طور کامل از بین خواهد رفت و هیچ اثری باقی نخواهد ماند.
  • این روش هزینه کمتری نسبت به روش های جراحی مو برای افراد خواهد داشت.
  • این روش یک روش بی خطر و کم خطر است و حتی می توان از این روش و تحت نظر پزشک برای کودکان نیز استفاده کرد.
  • از این روش می توان برای از بین بردن جای زخم،سوختگی هم استفاده کرد.

معایب اسکالپ سر 

تنها عیبی که می شود برای این روش نام برد دائمی نبودن این روش می باشد زیرا اسکالپ سر نیاز به ترمیم هر 4 تا 6 سال یکبار دارد و در غیر این صورت رنگدانه ها کمرنگ شده و از بین خواهد رفت البته این مسئله از نظر برخی ها نکته مثبت و از نظر برخی هم یک نکته منفی می باشد.

بهترین مکان برای اسکالپ سر در تهران

اگر قصد دارید تا از این روش برای کم پشتی موی کف سر و طاسی و یا هر قسمت دیگری استفاده کنید باید توجه داشته باشید تا این کار را در یک کلینیک  و تحت نظر یک پزشک متخصص در این زمینه انجام دهید تا خطاها را به حداقل و صفر برسانید زیرا انجام نادرست و غیر بهداشتی این روش می تواند باعث ایجاد زخم و عفونت در محل انجام شود.کلینیک ایرانیان یکی از مکان هایی است که اسکالپ سر در تهران ،میکروپیگمنتیشن ابرو و غیره را ارائه می دهد.

بهترین مکان برای اسکالپ سر در سعادت آباد تهران

یکی از کلینیک های خوب که دارای کادر درمانی و پزشک های مجرب در زمینه انجام اسکالپ  ایرانیان می باشد که می تواند این کار را در یک فضای کاملا بهداشتی و بر پایه فناوری های روز دنیا و بدون ایجاد خطر و عوارض جانبی انجام دهند و شما نیز از نتیجه کار راضی خواهید بود.

بیشتر بخوانید:

دلایل انتخاب میکرواسکالپ برای ترمیم مو بجای کاشت مو

هزینه اسکالپ | قیمت تقریبی اسکالپ | مرکز اسکالپ ایرانیان بروغنی

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

مرکز تخصصی اسکالپ و میکروپیگمنتیشن ایرانیان ارائه دهنده تخصصی‌ترین خدمات در زمینه های اسکالپ، میکروپیگمنتیشن و زیبایی در خدمت شماست

آدرس

سعادت آباد خ پنجم ساختمان ماکان ط5 واحد 9

021-88684192

info@scalpiranian.com

09125720237

شنبه تاپنجشنبه 9 صبح الی 20

Whatsapp Premium

Hi! Click one of our representatives below to chat on WhatsApp or send us email to mohamad.behravan@gmail.com

چت در واتس اپ
Close and go back to page