• ساعت تماس: شنبه تاپنج‌شنبه 9 الی 20

  • شماره تلفن : 021-88684192, 09362105255

  • ایمیل: info@scalpiranian.com

میکروبلیدینگ در اسکالپ ایرانیان | در چه مواقعی میکروبلیدینگ انجام نشود؟

آیا می خواهید بدانید که در چه مواقعی میکروبلیدینگ انجام نشود؟ آیا می دانید میکروبلیدینگ چگونه است؟ آیا میکروبلیدینگ روش مناسبی برای ترمیم ابرو است؟ آیا تمامی افراد می توانند از این روش استفاده کنند؟ چنانچه این مطلب را تا انتها مطالعه کنید، می توانید پاسخ این پرسش ها را به دست آورید.

ترمیم ابرو امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است.و بسیاری از افراد خصوصا بانوان برای ترمیم ابروهای خود اقدام می کنند. در زمان گذشته ترمیم ابرو توسط روشی به نام تاتو انجام می شد که کیفیت خوبی نداشت و ظاهر مناسبی را ایجاد نمی کرد.

اما امروزه روش های جدید تری در این زمینه به وجود آمده اند.که مزایای بیشتری دارند و بیشتر مورد استقبال افراد قرار گرفته اند.

یکی از این روش ها میکروبلیدینگ است که قصد داریم در مجموعه اسکالپ ایرانیان در این زمینه با شما صحبت کنیم.

میکروبلیدینگ در اسکالپ ایرانیان چگونه است؟

روش میکروبلیدینگ ابرو به این شکل است که در آن از دستگاهی به نام کارتریج استفاده می شود و این دستگاه مجهز به یک مخزن رنگ و سوزن های نانو است که رنگ میکرو در داخل مخزن دستگاه قرار داده می شود و سپس با استفاده از سوزن های موجود در دستگاه این رنگ به لایه زیرین پوست در قسمت ابروها وارد می شود و عملیات میکروبلیدینگ به این شکل برای متقاضی انجام می گردد.

لازم به ذکر است که برای میکروبلیدینگ از بی حسی موضعی استفاده می شود. و متقاضی هیچ گونه دردی را احساس نمی کند. میکروبلیدینگ ظاهری بسیار زیبا و طبیعی را در افراد ایجاد می کند و هم بانوان و هم آقایان می توانند از این روش استفاده کنند.

میکروبلیدینگ به عنوان یک روش کم تهاجمی نیز شناخته می شود که هیچ گونه عارضه و مشکلی را در افراد ایجاد نمی کند.

در چه مواقعی میکروبلیدینگ انجام نشود؟

بسیاری از پزشکان بر این باورند که در برخی از مواقع نباید از روش میکروبلیدینگ استفاده کرد. به عبارت دیگر برخی از افراد که شریط خاصی دارند امکان استفاده از این روش را نخواهند داشت: زیرا ممکن است که برای انها مشکلاتی ایجاد شود.

 

با این وجود در هر یک از مواقع زیر نباید از میکروبلیدینگ برای ترمیم ابرو استفاده کرد:

در دوره بارداری

بانوانی که در دوران بارداری به سر می برند، و تصمیم به انجام کاشت مو دارد. بهتر است بدانند که اسکالپ موی سر بانوان نباید از این روش  در دوره بارداری استفاده کنند. در حقیقت بانوان برای میکروبلیدینگ باید قبل از آغاز دوران بارداری اقدام کنند. و تا چند مدت پس از پایان دوره بارداری نباید از این روش استفاده نمایند.

علاوه بر آن در دوران شیر دهی نیز استفاده از این روش توصیه نمی شود و باید از آن پرهیز کرد.

بیمارانی که دارو مصرف می کنند

کسانی که داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنند، مانند: کسانی که به دیابت مبتلا هستند. و یا کسانی که آسپرین استفاده می کنند، نباید از این روش استفاده کنند. علاوه بر آن کسانی که به صورت کلی به مشکل رقیق بودن خون مواجه هستند. مانند: افراد مبتلا به هموفیلی و یا کسانی که از مشکلات قلبی رنج می برند. نیز بهتر است که این روش را مورد استفاده قرار ندهند. زیرا با ایجاد جراحت های ناشی از میکروبلیدینگ در ابرو ممکن است که پس از مدت مورد نظر خون ریزی آنها بند نیاید.

افراد مبتلا به سرع 

در خصوص اینکه در چه مواقعی میکروبلیدینگ انجام نشود؟ باید به کسانی که مبتلا به سرع و یا اختلالات ایمنی بدن هستند نیز اشاره کنیم.

گروه دیگری که استفاده از روش میکروبلیدینگ برای آنها ممنوع است، افرادی هستند که به بیماری های پوستی و حساسیت های پوستی مبتلا هستند.

کسانی که نواحی ابروی انها دچار سوختگی شده است. و یا آفتاب سوختگی برای انها پیش آمده است. نیز تا مدت زمانی که سوختگی آنها بهبود پیدا کند، امکان استفاده از این روش را برای ترمیم ابرو نخواهند داشت.

سخن پایانی در مجموعه اسکالپ ایرانیان:

در این مطلب به بررسی این موضوع پرداختیم که در چه مواقعی میکروبلیدینگ انجام نشود؟ پرداخته شد.با در نظر گرفتن مطالب ذکر شده در این مطلب توصیه می کنیم که از انجام دادن این روش در صورتی که با این مسائل مواجه هستید، بپرهیزید.

اما در صورتی که هیچ یک از این مسائل در شما وجود نداشته باشد. می توانید در مرکز اسکالپ ایرانیان برای ترمیم ابروهای خود به روش میکروبلدینیگ اقدام کنید.

برای کسب اطلاع بیشتر در این زمینه با شماره تماس های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

 

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

مرکز تخصصی اسکالپ و میکروپیگمنتیشن ایرانیان ارائه دهنده تخصصی‌ترین خدمات در زمینه های اسکالپ، میکروپیگمنتیشن و زیبایی در خدمت شماست

آدرس

سعادت آباد خ پنجم ساختمان ماکان ط5 واحد 9

021-88684192

info@scalpiranian.com

09125720237

شنبه تاپنجشنبه 9 صبح الی 20

Whatsapp Premium

Hi! Click one of our representatives below to chat on WhatsApp or send us email to mohamad.behravan@gmail.com

چت در واتس اپ
Close and go back to page