• ساعت تماس: شنبه تاپنج‌شنبه 9 الی 20

  • شماره تلفن : 021-88684192, 09362105255

  • ایمیل: info@scalpiranian.com

قیمت اسکالپ سر و هر آنچه که باید بدانید؟

ریزش مو از مسائلی میباشد که اشخاص در سنین متفاوت به آن دچار میشوند. مسائلی که پس از ریزش مو برای افراد اتفاق می افتد منجر میشود. اشخاص به دنبال راه های متفاوت برای برطرف نمودن این مشکلات باشند. چرا که ریزش مو میتواند منجر به کم حجم شدن مو و در نتیجه طاسی گردد. از اینرو شیوه های متعدد وجود دارد که بر طبق شرایط فرد و همچنین میزان بودجه توسط اشخاص انتخاب می شوند. در این بین یکی از جدید ترین شیوه های که بسیاری از افراد که گرفتار طاسی و یا ریزش مو به دنبال آن کم حجمی مو شده اند میتوان به اسکالپ سر اشاره نمود. اسکالپ سر از شیوه های میباشد که امروزه بسیار رواج پیدا کرده است. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا به صورت مختصر ولیکن مفید در رابطه با قیمت اسکالپ سر و هر آنچه که باید بدانید گفتگو نماییم.

علت های ریزش مو

پیش از آنکه در رابطه با اسکالپ سر گفتگو نماییم بهتر است یک دید کلی نسبت به دلایل ریزش مو داشته باشید.  علت های بسیاری برای ریزش مو وجود دارد ولیکن در حالت کلی میتوان در چند دسته آن را قرار داد که عبارت است دلایل ژنتیکی، دلایل هورمونی، افزایش سن، تغذیه نامناسب، مصرف سیگار و دخانیات و.... اشاره نمود.

نکاتی در رابطه با تکنیک اسکالپ سر

میکرو اسکالپ فرآیندی میباشد که در برطرف نمودن طاسی و یا کم پوشت بودن موی سر برای بانوان و آقایان بسیار کاربردی میباشد. در این شیوه از طریق سوزن های بسیار ریز و یا میکرونیدل ها پیگمنت به لایه بیرونی پوست سر قرار می گیرد. همین مسئله سبب میشود که پس از انجام اینکار کمترین عوارض را به همراه داشته باشد. ولیکن همواره به شما پیشنهاد می نماییم که همواره از یک کلینک معتبر و فرد متخصص برای انجام این کار استفاده نمایید.

اسکالپ سر برای چه اشخاصی مناسب میباشد؟

این امر واضح است که بکار گیری این شیوه برای همه افراد مناسب نمی باشد. از اینرو در حالت کلی بایستی گفت که این تکنیک برای افرادی که دچار طاسی سر و یا کم پشتی مو هستند بهترین راه حل میباشد. چرا که بنا به هر دلیلی نمیتوانند اقدام به کاشت مو و یا ترمیم بکنند. علاوه بر این موارد اشخاصی که دارای خط اسکار، زخم سر، شکستی سر و ..... نیز میتوانند از این شیوه استفاده نمایند. اشخاصی که به بیماری آلوپسی نوع سکه ای دچار هستند و کودکانی هستند که نمیتوانند کاشت مو و یا ترمیم  کنند اسکالپ سر بهترین گرینه می باشد.

 

مزایای اسکالپ سر

در رابطه با مزایای اسکالپ سر میتوان به موضوعاتی از قبیل هزینه مناسب نسبت به شیوه های همچون کاشت مو، عوارض بسیار کم آن، پوشاندن جای زخم و بخیه، امکان ترمیم، نداشتن دوره نقاهت و .... اشاره نمود.

معایب اسکالپ سر

اگر بخواهیم نگاه کلی در رابطه با اسکالپ سر داشته باشیم تا بتوانیم تصمیم درستی در این رابطه بگیریم بایستی به معایب آن نیز اشاره کنیم. اسکالپ سر همچون دیگر شیوه ها نیز دارای عوارض و معایبی میباشد. از اینرو میتوان به احتمال به وجود آمدن شوره در هفته اول، احتمال حساسیت در برخی از پوست های حساس، آن اشاره نمود. این موارد از رایج ترین عوارض اسکالپ میباشد.

مراقبت های بعد از اسکالپ سر

با وجود آنکه اسکالپ سر دوران نقاهت خاصی ندارد ولیکن برای آنکه بهترین نتیجه را برای شما داشته باشد بهتر است یکسری از موارد را رعایت کنید. برای نمونه بهتر است پس از انجام اسکالپ سر تا سه روز نباید حمام کنید. پس از آن به منظور شستشو بهتر است از شامپو بچه ها که عاری از هر گونه مواد شیمیایی و چربی می باشد استفاده نمایند. همچنین اشخاصی که پوست آنها چرب می باشد بهتر است ضد عفونی و یا الکل به منظور برطرف نمودن چربی پوست سر بکار ببرند. همچنین ما  توصیه می نماییم اشخاصی که اسکالپ سر را انجام داده اند تا مدتی زیر تابش مستقیم نور آفتاب قرار نگیرند. همچنین اگر دچار پوست ریزی شدید جای نگرانی ندارد پس از مدتی برطرف خواهد شد.

 

قیمت اسکالپ سر و هر آنچه که باید بدانید؟

در رابطه با اسکالپ سر نمیتوان قیمت مشخصی برای آن بیان نمود چرا که قیمت آن متأثر از عواملی همچون مواد استفاده شده، دستگاه های بکار رفته، اندازه ناحیه خالی سر و ... میتواند بر روی قیمت اسکالپ سر تأثیر بگذارد.برای مشاهده هزینه اسکالپ در اسکالپ ایرانیان کلیک نمایید.

بیشتر بخوانید:

ماندگاری اسکالپ سر چقدر است؟

چرا مرکز اسکالپ ایرانیان-بروغنی را برای آموزش اسکالپ انتخاب کنیم؟

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

مرکز تخصصی اسکالپ و میکروپیگمنتیشن ایرانیان ارائه دهنده تخصصی‌ترین خدمات در زمینه های اسکالپ، میکروپیگمنتیشن و زیبایی در خدمت شماست

آدرس

سعادت آباد خ پنجم ساختمان ماکان ط5 واحد 9

021-88684192

info@scalpiranian.com

09125720237

شنبه تاپنجشنبه 9 صبح الی 20

Whatsapp Premium

Hi! Click one of our representatives below to chat on WhatsApp or send us email to mohamad.behravan@gmail.com

چت در واتس اپ
Close and go back to page