• ساعت تماس: شنبه تاپنج‌شنبه 9 الی 20

  • شماره تلفن : 021-88684192, 09362105255

  • ایمیل: info@scalpiranian.com

کارهایی که باید پیش از اسکالپ انجام بدهیم.

اسکالپ سر یکی از روش های که امروزه در بیشتر کلینیک و مراکز زیبایی معتبر توسط افراد مجرب انجام می گیرد. در این تکنیک به وسیله دستگاه اسکالپ پیگمنت به زیر لایه پوست وارد می گردد. در نتیجه همانند موی ابرو و یا سر به بهترین شکل ممکن شبیه سازی می شود. در نتیجه سبب می گردد قسمت های از پوست که فاقد مو است پر پشت به نظر می رسد. ولیکن همانند دیگر روش های که برای زیبایی صورت می گیرد پس از این کار بایستی یکسری از مراقبت ها را انجام دهید. تا بهترین نتیجه را برای شما به همراه داشته باشد. با توجه به اهمیت این مسئله در ادامه قصد داریم تا در رابطه با 10 کاری که باید پیش از اسکالپ انجام بدهیم گفتگو خواهیم نمود.

وارسی کنید که آیا به اسکالپ نیاز دارید؟

در گام نخست شما بایستی پیش از هر اقدامی ببینید که آیا نیاز دارید اسکالپ سر را انجام دهید. برای انجام این کار بهتر است که پس از یافتن بهترین مرکز به آن مراجعه نمایید. سپس با یک معاینه ساده و دریافت مشاوره میتوانید به این کار اقدام کنید. بیشتر اشخاص به دلایلی از قبیل جای زخم، ماه گرفتگی، ریزش مو و.... از اسکالپ سر و یا ابرو استفاده می کنند. چرا که به خوبی میتواند این مشکلات را پوشش دهد و در داشتن ظاهری آراسته کمک نماید.

کاربرد های اسکالپ چیست؟

هنگامی که تصمیم به انجام این کار می گیرید.بایستی یک دید کلی در رابطه با کاربرد های این تکنیک داشته باشید. در این صورت خواهید توانست اطلاعات خود را در اختیار دیگر اعضای خانواد و دوستان خود قرار دهید. در زیر برخی از مهم ترین کاربرد های میکرو اسکالپ را برای شما شرح خواهیم داد.

  • برطرف نمودن قسمت های خالی سر که بر اثر ریزش مو به وجود آمده است.
  • پنهان و استتار نمودن قسمت هاس از پوست که دارای زخم سر، جای بخیه و... می باشد.
  • و...

حداقل سن اسکالپ

از بهترین ویژگی های که میتوان برای scalp نام برد این است که این تکنیک قابل اجرا برای تمامی سنین حتی کودکان زیر ده سال می باشد. ولیکن با این حال ما به شما توصیه می نماییم که بهنترین زمان پس از دوازده و یا سیزده سالگی می باشد.

جایگزین های میکرو اسکالپ

به دلیل آنکه در فرآیند اسکالپ سر از بروز ترین تکنولوژی استفاده شده است در نتیجه به خوبی جایگاه روش های از قبیل تاتو و حتی در موارد کاشت و یا ترمیم مو را از آن خود نموده است. فقط کافی است در اینترنت جستجو کنید به خوبی خواهید توانست تفاوت اسکالپ و تاتو را متوجه شوید. این شیوه به قدری کارآمد است که شما این امکان را دارید در کنار کاشت مو برای زیباتر دیده شدن از اسکالپ سر نیز استفاده نمایید.

وارسی و داشتن اطلاعات در رابطه با هزینه اسکالپ

اگر بخواهیم در رابطه با هزینه اسکالپ سر گفتگو نماییم بایستی در ابتدا به ماندگاری و کیفیت آن توجه کنیم. با توجه به این که از ماندگاری و کیفیت بالای در مقایسه با دیگر شیوه موجود دارد از اینرو هزینه مقرون به صرفه تری نیز خواهد داشت.

وارسی و تحقیق در رابطه با مهارت و تجربه فردی که فرآیند اسکالپ را انجام می دهد

کلینک های متعددی را خواهید یافت که به این کار مشغول هستند ولیکن لزوماً خدمات ارائه شده به وسیله آنها با کیفیت نمی باشد. در نتیجه بایستی به تبلیغات و.... اعتماد نکنید. بلکه در رابطه با فرد انجام دهنده این فرآیند (پیگمنتر)، مجوز های مربوطه و .... تحقیق نمایید.

روش اسکالپ

از دو راه برای انجام این کار استفاده می نمایند. که عبارت است از میکروپیگمنتیشن و میکروبیلدینگ. که امروزه در بیشتر موارد از روش میکروپیگمنتیشن استفاده می شود.

داشتن اطلاعاتی در رابطه با عوارض اسکالپ

یکی دیگر از بهترین قابلیت های که این شیوه به همراه دارد این است که از عوارض چندانی برخوردار نمی باشد. در نتیجه پس از انجام این کار نگرانی از بابت این مسئله نخواهید داشت.

بعد از اسکالپ سر تا چه مدت نبایست از خانه خارج شد؟

این روش دوره نقاهت کوتاهی دارد از اینرو بعد از مدت کوتاهی خواهید توانست به فعالیت های روزمره خود مشغول شوید. 

میزان درصد موفقیت اسکالپ چقدر می باشد؟

در رابطه با این موضوع بایستی چنین مطرح نماییم که این کار رابطه مستقیمی با مرکز انتخابی شما دارد. علاوه بر این نوع پوست شما نیز میتواند در میزان ماندگاری نیز تأثیر بگذارد. در نتیجه به هر اندازه کیفیت مواد استفاده شده و تجربه و مهارت پیگمنتر بالا باشد نتیجه نهایی خوبی را شاهد خواهید بود.

کلام پایانی

ما در این مطلب تمام تلاش خود را نمودیم تا 10 کاری که باید پیش از اسکالپ انجام دهید را برای شما شرح نماییم. چنانچه که تمایل دارید بهترین نتیجه را برای شما داشته باشد تمامی نکات مطرح شده را رعایت کنید.

بیشتر بخوانید:

قیمت اسکالپ سر و هر آنچه که باید بدانید؟

ماندگاری اسکالپ سر چقدر است؟

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

مرکز تخصصی اسکالپ و میکروپیگمنتیشن ایرانیان ارائه دهنده تخصصی‌ترین خدمات در زمینه های اسکالپ، میکروپیگمنتیشن و زیبایی در خدمت شماست

آدرس

سعادت آباد خ پنجم ساختمان ماکان ط5 واحد 9

021-88684192

info@scalpiranian.com

09125720237

شنبه تاپنجشنبه 9 صبح الی 20

Whatsapp Premium

Hi! Click one of our representatives below to chat on WhatsApp or send us email to mohamad.behravan@gmail.com

چت در واتس اپ
Close and go back to page