• ساعت تماس: شنبه تاپنج‌شنبه 9 الی 20

  • شماره تلفن : 021-88684192, 09362105255

  • ایمیل: info@scalpiranian.com

چه زمانی نیاز به ترمیم کاشت ابرو است؟

آیا می دانید چه زمانی نیاز به ترمیم کاشت ابرو است؟ آیا قصد دارید که ابروهای کاشته شده خود را ترمیم کنید؟یکی از روش هایی که امروزه برای ترمیم ابرو به میزان زیادی مورد استقبال قرار گرفته است و افراد زیادی خواهان استفاده از این روش هستند، روش کاشت ابرو است که از جدیدترین روش های ترمیم ابرو محسوب می شود.

در مجموعه اسکالپ ایرانیان قصد داریم به بررسی این مساله بپردازیم که چه زمانی نیاز به ترمیم کاشت ابرو است؟ پس اگر می خواهید پاسخ این پرسش را دریابید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.در ایمن مجموعه علاوه بر کاشت و ترمیم ابرو ، کاشت موی سر و یا اسکالپ سر نیز انجام می شود.

کاشت ابرو چگونه است؟

کاشت ابرو همان طور که اشاره شد، جدیدترین روش ترمیم ابرو است که در این روش از تار موهای طبیعی برای کاشت ابرو استفاده می شود. به گونه ای که پزشک تار موهای طبیعی مقاضی کاشت ابرو را از بانک موی کنار گوش او بر میدارد. و سپس انها را بعد از عملیات خاصی در نواحی خالی ابرو پیوند می زند.

روش کاشت ابرو یک روش کم تهاجمی است که بدون نیاز به بیهوشی و تحت بی حسی موضعی برای افراد انجام می شود. و تمامی بانوان و اقایان بدون هیچ گونه محدودیت سنی امکان استفاده از این روش را دارند.

لازم به ذکر است که در روش کاشت ابرو می توان مدل ابرو ها را بر اساس میل و سلیقه شخصی خود تعیین کرد.و تا پایان عمر از نتایج حاصل از آن بهره مند شد.

آیا کاشت ابرو به ترمیم نیاز دارد؟

بسیاری از اشخاص که قصد استفاده از روش کاشت ابرو را دارند، با این پرسش مواجه هستند. که آیا کاشت ابرو نیاز به ترمیم دارد و یا خیر. در این رابطه باید به شما عزیزان بگوییم که خوشبختانه روش کاشت ابرو به ترمیم نیاز ندارد. و کسانی که از این روش استفاده می کنند، بدون نیاز به ترمیم ابرو می توانند از نتایج حاصل از آن تا پایان عمر بهره مند گردند.

اما با این وجود در شرایط خاصی کسانی که کاشت ابرو انجام داده اند، به ترمیم ابرو ها نیاز پیدا می کنند. و ناگزیرند که ترمیم ابروی مجدد انجام دهند.

چه زمانی نیاز به ترمیم کاشت ابرو است؟

به صورت کلی کسانی که به ترمیم کاشت ابرو نیاز دارند، افرادی از قبیل زیر هستند. که در مواقع خاصی باید برای انها ترمیم کاشت ابرو انجام شود:

زمانی که افراد مراقبت های بعد از کاشت ابرو را رعایت نکنند:

همه افرادی که کاشت ابرو انجام می دهند باید مراقبت هایی را پس از آن رعایت کنند. تا پیوند ابرو به خوبی به ثمر برسد و نتیجه رضایت بخشی را داشته باشد. در صورتی که افراد مراقبت های بعد از کاشت ابرو را به خوبی رعایت نکنند، گرافت های مویی کاشته شده در ابروهای انها که هنوز ضعیف هستند، آسیب می بینند و دچار ریزش می شوند.

به عنوان مثال: پس از کاشت ابرو نباید ابروها را دستمالی کرد و آنها را خاراند. در صورتی که فرد این مساله را رعایت نکند تار ابروهای کاشته شده برای او دچار آسیب می شوند و میریزند.

پس یکی از مسائل مهم که نیاز به ترمیم کاشت ابرو را به وجود می اورد. عدم رعایت کردن مراقبت های بعد از کاشت ابرو است.

در صورتی که فردی بخواهد تراکم ابروهای کاشته شده برای او افزایش پیدا کند:

تراکم کاشت ابرو به بانک موی افراد وابسته است.و در صورتی که متقاضی از بانک موی مناسبی برخوردار باشد، می تواند تراکم مورد نظر خود را در ابرو ها ایجاد کند. اما اگر بانک مو به میزان کافی مناسب نباشد، این امکان وجود دارد که پزشک نتواند تراکم ابروها را به میزان دلخواه متقاضی برای او ایجاد کند.

در چنین مواقعی فرد متقاضی می تواند پس از مدت زمان معینی که توسط پزشک تعیین می شود. مجددا برای ترمیم کاشت ابرو اقدام کند و تراکم ابروهای مورد نظر خود را به دست آورد.

در مواقعی که  بخشی از ابروهای کاشته شده ریخته باشد:

چنانچه به هر دلیلی بخشی از ابرو ها دچار ریزش شده باشد و قرینگی ابروها از دست رفته باشد. نیز لازم است تا ابرو ها ترمیم شوند.

 

 

بر اساس مطالب ذکر شده می توان مطرح کرد .که ترمیم کاشت ابرو فقط در شرایط خاصی از قبیل آنچه در فوق ذکر شد، لازم است. و تا مواقعی که این مشکلات به وجود نیایند، نیازی به ترمیم کاشت ابرو نخواهد بود.

کلام پایانی:

در مرکز اسکالپ ایرانیان بررسی کردیم که چه زمانی نیاز به ترمیم کاشت ابرو است؟ با این وجود اگر یکی از شرایط ذکر شده را دارید، باید ترمیم کاشت ابرو را با مشورت پزشک انجام دهید. و در غیر این صورت نیازی به ترمیم نخواهید داشت.

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

مرکز تخصصی اسکالپ و میکروپیگمنتیشن ایرانیان ارائه دهنده تخصصی‌ترین خدمات در زمینه های اسکالپ، میکروپیگمنتیشن و زیبایی در خدمت شماست

آدرس

سعادت آباد خ پنجم ساختمان ماکان ط5 واحد 9

021-88684192

info@scalpiranian.com

09125720237

شنبه تاپنجشنبه 9 صبح الی 20

Whatsapp Premium

Hi! Click one of our representatives below to chat on WhatsApp or send us email to mohamad.behravan@gmail.com

چت در واتس اپ
Close and go back to page