• ساعت تماس: شنبه تاپنج‌شنبه 9 الی 20

  • شماره تلفن : 021-88684192, 09362105255

  • ایمیل: info@scalpiranian.com

بهترین پماد بعد از تاتو ابرو کدام است؟

 

چرا باید از پماد بعد از تاتو ابرو استفاده شود؟ بهترین پماد بعد از تاتو ابرو چیست؟مطالعه این مطلب را که از سوی مرکز اسکالپ ایرانیان تهیه شده است، به تمامی کسانی که قصد دارند تاتو انجام دهند و یا به انجام این کار پرداخته اند، پیشنهاد می کنیم.

تاتو ابرو یک روش کم تهاجمی است، بدین معنا که همراه با درد و خونریزی بسیار ناچیز است که برای انجام آن نیازی به بیهوشی و جراحی نیست بلکه تحت بی حسی موضعی انجام می شود.

با این وجود تمامی روش های زیبایی که همچون تاتو ابرو از جمله روش های کم تهاجمی باشند، نیاز به رعایت مراقبت هایی دارند تا زمانی که دوره نقاهت کوتاه مدت انها طی شود و افراد بهبودی خود را به دست آورند.

در دوره نقاهت بعد از تاتو ابرو باید امور مختلفی را به منظور بهبودی و به دست آوردن نتیجه مناسب انجام داد که یکی از این امور استفاده از پماد بعد از تاتو ابرو است و همه کسانی که این روش را به کار می برند باید از پماد استفاده کنند.

چرا از پماد بعد از تاتو ابرو استفاده می شود؟

در واقع اصلی ترین عللی که باعث می شود تا از پماد مخصوص بعد از تاتو  یا هاشور ابرو استفاده شود، مواردی از قبیل زیر در نظر گرفته می شوند:

  • جلوگیری از بروز عفونت بعد از تاتو ابرو
  • افزایش سرعت بهبود یافتن زخم های ایجاد شده بر اثر تاتو ابرو
  • کاهش میزان التهاب و درد و سوزش بر روی ابرو ها
  • افزایش ماندگاری تاتو ابرو و جلوگیری از ریزش پیدا کردن رنگ ها

 

 

 

بهترین پماد بعد از تاتو ابرو:

مراکز مختلف پس از تاتو ممکن است که پماد های متفاوتی را به متقاضیان تاتو ابرو توصیه کنند که تمامی آنها در خصوص موارد ذکر شده در فوق کاربرد دارند و بهترین پماد بعد از تاتو ابرو

محسوب می شوند که این پماد ها از قبیل زیر هستند:

پماد ویتامین آ چشمی:

پماد ویتامن آ چشمی یک ترمیم کننده طبیعی و از بهترین پماد هایی است که به این منظور استفاده می شود. با مصرف پماد ویتامین آ چشمی در محل تاتو ابرو میتوانید سرعت بهبودی زخم ها را افزایش دهید و به سرعت بیشتری بهبودی خود را به دست آورید. از این پماد باید به مدت سه روز پس از تاتو ابرو استفاده کرد.

پماد تتراسایکلین:

پماد تتراسایکلین از جمله پماد هایی است که ممکن است تا بعد از تاتو ابرو به شما تجویز شود. این نوع پماد باید حتما در فواصل زمانی مشخص و به دفعات مورد نیاز بعد از تاتو انجام شود در غیر این صورت عوارضی را ایجاد می کند. لازم به ذکر است که تتراسایکلین در واقع یک نوع انتی بیوتیک است.

پماد جنتامایسین:

پماد جنتامایسین نیز همچون پماد تتراسایکلین از انواع آنتی بیوتیک پماد ها است و معمولا از این دو نوع پماد برای جلوگیری از بروز عفونت و یا درمان عفونت ناشی از تاتو ابرو استفاده می شود.

پماد بتامتازون:

پماد دیگری که به عنوان بهترین پماد بعد از تاتو ابرو می توان از آن یاد کرد، پماد بتامتازون است.

این پماد به عنوان یک عامل ضد حساسیت به کار می رود و برای کسانی استفاده از آن بعد از تاتو لازم است که سابقه بروز حساسیت های پوستی را داشته باشد.

علاوه بر آن تنها یک الی دو مرتبه بعد از تاتو ابرو ممکن است که به مصرف این پماد برای از بین بردن سوزش و خارش ناشی از تاتو ابرو نیاز باشد.

پماد آ د:

پماد آ د در برگیرنده چربی بسیار زیادی است که قرار دادن آن بر روی زخم باعث می شود تا زخم با سرعت بیشتری دلمه ببندد و خونریزی آن متوقف شود. علت این موضوع را نیز میتوان اینگونه بیان کرد که پماد آ د از تماس اکسیژن با پوست به دلیل چربی زیادی که دارد، جلوگیری می کند. پس مصرف این پماد میتواند پس از تاتو ابرو بسیار مناسب و مفید باشد.

سخن پایانی:

با توجه به بهترین پماد بعد از تاتو ابرو که در اسکالپ ایرانیان برای شما نام بردیم، میتوانید از بروز مشکل جلوگیری کنید اما فراموش نکنید که هر یک از این پماد ها را باید با مشورت مرکز زیبایی مورد نظر انجام دهید و بهتر است که به صورت خودسرانه آنها را به این منظور مورد استفاده قرار ندهید.

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

مرکز تخصصی اسکالپ و میکروپیگمنتیشن ایرانیان ارائه دهنده تخصصی‌ترین خدمات در زمینه های اسکالپ، میکروپیگمنتیشن و زیبایی در خدمت شماست

آدرس

سعادت آباد خ پنجم ساختمان ماکان ط5 واحد 9

021-88684192

info@scalpiranian.com

09125720237

شنبه تاپنجشنبه 9 صبح الی 20

Whatsapp Premium

Hi! Click one of our representatives below to chat on WhatsApp or send us email to mohamad.behravan@gmail.com

چت در واتس اپ
Close and go back to page