• ساعت تماس: شنبه تاپنج‌شنبه 9 الی 20

  • شماره تلفن : 021-88684192, 09362105255

  • ایمیل: info@scalpiranian.com

بعد از تاتو چه پمادی بزنم؟

 

بهترین پماد بعد از تاتو چیست؟ بعد از تاتو چه پمادی بزنم؟ در اسکالپ ایرانیان ما را همراهی کنید تا در این زمینه اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.همان طور که میدانید تاتو از تکنیک های آرایش دائم است که به وفور استفاده می شود و برای بخش های مختلف بدن به کار می رود. به گونه ای که از آن در جهت افزایش زیبایی ابرو، لب، چشم و ... استفاده می شود و یا طراحی هایی بر روی بدن به کمک آن انجام می شود.

در واقع تاتو یک روش کم تهاجمی است که با استفاده از دستگاه مخصوصی که مجهز به سوزن نانو است انجام می شود و رنگدانه های مخصوص به کمک دستگاه وارد لایه میانی پوست می شوند و عملیات تاتو را انجام می دهند.

پس از تاتو باید مراقبت های بعد از آن را رعایت کرد تا شخصی که این کار را انجام داده است، دچار مشکل نشود. یکی از این مراقبت های ضروری و لازم، مصرف پماد بعد از تاتو است.

بعد از تاتو چه پمادی بزنم؟

پس از اینکه تاتو در هر یک از بخش های بدن و یا صورت انجام می شود، لازم است تا از پماد بعد از تاتو استفاده کرد که معمولا مراکز زیبایی دو پماد ذکر شده در زیر را به این منظور تجویز می کنند:

 

پماد ویتامین آ چشمی:

پماد ویتامین آ چشمی یک پماد بسیار ارزان قیمت و بی خطر است که هیچ آسیبی را به افراد وارد نمی کند بلکه با وجود منابع بسیار زیاد ویتامین آ در آن توصیه می شود که برای ترمیم  کردن زخم های ناشی از تاتو و التیام دادن آنها از این نوع پماد استفاده شود.

معمولا مراکز زیبایی توصیه می کنند که بعد از تاتو سه مرتبه در روز از این پماد استفاده شود.

پماد ویتامین آ د:

پماد ویتامین آ د نیز یکی دیگر از پماد های مناسب به این منظور است که سرشار از ویتامین آ به همراه ویتامین دی است. قیمت این پماد هم بسیار مناسب است و به کار بردن آن پس از انواع روش های تاتو باعث می شود که زخم های ناشی از ورود به سوزن به پوست بهبود پیدا کنند و با سرعت بیشتری التیام یابند.

عوارض عدم استفاده از پماد تاتو:

کسانی که بعد از تاتو از پماد مخصوص برای آن استفاده نکنند، ممکن است که با عوارضی از قبیل زیر مواجه شوند:

  • عفونت کردن زخم های تاتو
  • افزایش مدت زمان بهبود یافتن زخم های ایجاد شده بر اثر تاتو
  • ایجاد سوزش در بخش های تاتو شده
  • خشک شدن زخم ها و التهاب پیدا کردن آنها
  • کاهش میزان ماندگاری تاتو

 

مدت زمان مورد نیاز برای استفاده از پماد تاتو:

پس از اینکه تاتو انجام می شود، باید از این پماد ها به مدت حداقل سه روز استفاده کرد و در طول این سه روز لازم است تا روزی دو الی سه مرتبه از پماد استفاده نمود.

البته از انجایی که پماد های ذکر شده ویتامینی هستند، چنانچه احساس کنید که بیشتر از این میزان باید از آن در طول روز استفاده کنید، مانعی وجود نخواهد داشت.

در برخی از مواقع مراکز زیبایی توصیه می کنند که بعد از گذشت سه روز اول بعد از تاتو نیز از پماد استفاده شود.در نتیجه بعد از استحمام نیز میتوانید آن را مورد استفاده قرار دهید تا شرایط در زمان کوتاه تری به حالت ایده آل برسد.

طریقه استفاده از پماد بعد از تاتو:

برای استفاده از پماد باید آن را بر روی یک گوش پاک کن به میزان لازم بریزید و سپس به واسطه گوش پاک کن آن را بر روی محل تاتو شده قرار دهید. از استعمال پماد به محل تاتو با دست بپرهیزید زیرا ممکن است که آلودگی دست به محل زخم ها وارد شود و مشکل ساز گردد.

گوش پاک کن را نیز هر مرتبه تعویض کنید و از یک گوش پاک کن تمیز استفاده کنید.

سخن پایانی:

در اسکالپ ایرانیان بررسی شد که بعد از تاتو چه پمادی بزنم؟ مطالب مطرح شده را به یاد داشته باشید اما در عین حال توجه کنید که در نهایت مراکز زیبایی تعیین کننده این مساله هستند.در اسکالپ ایرانیان می توانید تاتو و یا اسکالپ برای بخش های مختلف صورت انجام دهید و از بهترین پماد ها به این منظور استفاده کنید.

 بیشتر بخوانید:

دلایل رنگ نگرفتن تاتو چیست؟ 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

مرکز تخصصی اسکالپ و میکروپیگمنتیشن ایرانیان ارائه دهنده تخصصی‌ترین خدمات در زمینه های اسکالپ، میکروپیگمنتیشن و زیبایی در خدمت شماست

آدرس

سعادت آباد خ پنجم ساختمان ماکان ط5 واحد 9

021-88684192

info@scalpiranian.com

09125720237

شنبه تاپنجشنبه 9 صبح الی 20

Whatsapp Premium

Hi! Click one of our representatives below to chat on WhatsApp or send us email to mohamad.behravan@gmail.com

چت در واتس اپ
Close and go back to page